top of page
Vyhledat

Šest let s Vámi

Je tady květen a s ním spojené oslavy Allin Fota. 🥳 Už je to šest let, co jsem poprvé fotil někoho jiného, než Verunku. Už šest let jsme tady s Vámi a pro Vás. Uteklo to jako voda a zažili jsme toho spoustu. Dovolím si udělat takové malé ohlédnutí za těmito roky. 🙂


Když si vzpomenu na naše začátky v pronajatém ateliéru v Ostravě... no, bylo to úsměvné. 😀Tehdy byl můj sen mít svůj vlastní ateliér a nenapadlo mě, že nakonec to skočí úplně jinak. Veru mě tenkrát tlačila do focení svateb, ale já se tomu docela dlouho bránil - téměř rok a půl a svou první svatbu jsem fotil až v říjnu 2015. Kdyby mi tehdy někdo řekl, že za necelých 5 let potom budu mít za sebou víc jak 100 svateb a další natřískanou sezónu před sebou, nevěřil bych mu. 🙂

Nenapadlo by mě, že bych někdy mohl fotit něco jiného než lidi a už několik let pracuji v rámci Allin Product na produktových fotkách pro firmy, restaurace a hotely. Tahle práce mě baví, je to takový odpočinek od náročné reportážní fotografie.

Co se mi zdálo naprosto nereálné, jelikož nikdy jsem nebyl žádný “krajinkář”, je to, že by si někdo pověsil nějakou mou fotku na zeď, ale nyní můžu říct, že pár mých obrazů už na stěnách u Vás doma visí. ❤️

Pokud je něco, čemu bych se chtěl v budoucnu opravdu věnovat, je to toto. 🙂 Jen musím najít volnou chvilku a začít to realizovat. 🙂

Když se vrátím úplně na začátek, tak ono i ten vlastní ateliér jsem si na chvíli splnil. Na začátku vznikl dokonce jakýsi paskvil, kdy jsme s našim “mobilním ateliérem” jezdili k Vám domů. 😀 Ano, i tohle jsme dělali. 😀 Teď mi to přijde k smíchu, ale musím říct, že tento koncept chvíli fungoval. To jsme naházeli plné auto věcí, přijeli k Vám domů, pošoupali s nábytkem v obýváku, rozložili aťas a fotili. 😀 V roce 2017 jsme se přestěhovali a v novém bytě obětovali největší místnost k tomu, aby mohl vzniknout plnohodnotný ateliér, který fungoval..... já už ani nevím jak dlouho. Půl roku? 😀 Možná. Každopádně tam nám nějak došlo, že tohle není ta cesta, kterou bychom chtěli pokračovat a už dva roky jsme v ateliéru nefotili. Nechybí nám to. Venku je to lepší! 🙂

Těch 6 let nebylo vždy úplně jednoduchých a 6 let v tvůrčí “kariéře” není opravdu mnoho, pořád je se co učit a co zdokonalovat. Ale jsme rádi za Vaši přízeň! ❤️ I přes mizernou aktivitu na sociálních sítích a absenci webovek (tentokráte nebudu kecat, nechystá se nic, není čas 😀) nás těší, že se na nás obracíte a svatební kalendář máme plný a plní se i termíny na menší focení. ❤️🙂

Moc děkujeme! ❤️


O+V


30 zobrazení
bottom of page