top of page
Vyhledat

Loučení s rokem 2020

Ahoj, po dlouhé odmlce se znovu hlásím a mám toho hodně, co Vám chci napsat. Co nám letošní rok dal, co nám vzal, trošku se za šíleným rokem 2020 ohlédnout a taky napsat, co nám přinese další rok. Taky bych Vás chtěl přivítat na novém webu Allin Foto, který je zatím provizorně udělán pod kostrbatou doménou, ale brzy se dostane pod oficiální doménu allinfoto.cz. Ale k tomu se ještě dostaneme.


Svatební sezóna 2020


Na úvod začnu shrnutím letošní svatební sezóny, která byla, ačkoliv na jaře to tak nevypadalo, nabitá a opravdu náročná. I přes koronakrizi jsem se opět dostal téměř k 30 svatbám a to přesto, že několik se mi jich posunulo do příštího roku a několik se jich zrušilo úplně. Smekám před všemi, co do toho letos šli, protože hlavně na začátku a na konci to bylo opravdu hodně nejisté. Na letošní rok budu vzpomínat, protože to byly například svatby rouškové, svatby v desíti lidech, svatby, které neměly být a nakonec byly, svatby, které si všichni užívali plnými doušky, protože to bylo třeba jediné povyražení, které během léta měli. Byla to zvláštní sezóna, ve zvláštní době, ale přesto jsem si ji užil.


Závěr sezóny byl ale opravdu náročný. V září jsem zažil, co ještě za celou kariéru ne. Za měsíc 9 svateb. Co Vám budu psát, bylo to fakt šílené a režim svatba/práce/svatba/práce mi úplně neprospěl. Bohužel, právě od září se začal komplikovat můj zdravotní stav, poslední svatby jsem ještě odfotil, dodělal, ale pak mi již došly síly a na konci listopadu jsem odpadnul. Mrzí mě to, jelikož jsem měl před sebou ještě spoustu úkolů, které jsem nestihl dodělat. Teď mám téměř měsíc povinného odpočinku za sebou a pomalu se chystám znovu do pracovního procesu. Nebudu kecat, pomohlo mi to. Celý prosinec jsem práci opravdu hodil za hlavu, vypustil jsem všechno a nabíral síly.


Svatební sezóna 2021


Po zkušenostech z letošního roku musím v příštím roce ubrat. Taky bych chtěl víc času trávit s rodinou a kamarády, na které přes léto nemám téměř vůbec čas. Proto jsem se rozhodl, že svatby omezím o polovinu a skončím na 15 svatbách za rok, což je podle mě číslo, které se dá ještě při dalším zaměstnání zvládnout. Momentálně jsem na nějakých 8 domluvených svatbách na příští rok, takže pokud máte zájem o mé služby, pište co nejdřív. :)


Veru fotí


Tak a teď k těm veselejším věcem. Letos se taky po třech letech aktivně k focení vrátila Veru. Vzala si pod sebe hlavně rodinné, těhotenské a newborn focení. A musím říct, že ji to jde! její práci najdete na Instagramu (@portraitallin; instagram.com/portraitallin), občas na našem Facebooku a již brzy i zde, na webu Allin Foto. :)

Kdybyste měli zájem o focení od Veru, napište ji na Facebooku Allin Foto nebo na jejím výše zmíněném Instagramu.


Nový web Allin Foto


Další novinka. Ještě jednou Vás vítám na našem novém webu! :)

Zatím je to vše provizorní, uděláno přes wix.com, ale po novém roce bude snad vše figurovat pod starou známou doménou allinfoto.cz. :)

Už během jarní koronakrize jsem si tady nad tím lámal hlavu a rozdělal si koncept, který jsem nyní dotáhl do této podoby. Najdete tady svatební portfolio, fotografie od Verunky, fotky některých produktů, co jsem fotil, fotky z našich cest a taky můj blog, který právě čtete a ve kterém Vám budu psát o novinkách, o focení a o našich cestách. Některé galerie nyní čekají na sestavení výběrů, takže jsou ještě nefunkční, ale již brzy se tam objeví fotky (např. v galerii Veru fotí). Jen si na to musíme najít chvilku. :)

Každopádně mám opravdu radost, že po několika letech se mi podařilo dát do kupy ucházející prezentaci naši tvorby. Berte ohledy na to, že celý tenhle web jsem dělal sám a já nejsem zrovna nějaký super webmaster. :D Určitě budu rád za zpětnou vazbu. Co se Vám líbí, co se Vám nelíbí a nebo co třeba nefunguje. Moc Vám děkuji.


Adiós 2020


Teď nezbývá nic jiného, než se s rokem 2020 rozloučit. Byl to zvláštní rok, který se zapíše nejen do našich vzpomínek, ale i do dějin. Ne jeden cimrmanolog bude míti radost, že takový byl zrovna rok 2020 a budoucí generace v hodinách dějepisu s díky ocení, že Čína koroňáka nevypustila do světa ukvapeně v roce 2019. Nezbývá doufat, že příští rok bude klidnější a vydařenější. Držíme Vám všem palce! Hlavně teda všem kamarádům, kteří v této nelehké době podnikají v oblastech, které zrovna nejsou výroba respirátorů a roušek. A Vám všem přejeme v novém roce hlavně štěstí, zdraví a pozitivní myšlení. Těšíme se, až se s Vámi potkáme, ať s foťákem nebo bez. Buďte dobří!


O+V


116 zobrazení
bottom of page